Chì deve esse attentu à u mantenimentu di ogni ghjornu di e macchine di brique multifunzionali?
In a pruduzzione di prudutti di cimentu,macchine di mattoni multifunzionalisò l'equipaggiu cumunimenti utilizati. L'operazione ùn hè micca difficiule, è i travagliadori di a fabbrica di mattoni ponu uperà dopu una furmazione curretta. Quandu ci hè un prublema cù u funziunamentu di l'equipaggiu di bloccu, l'operatori qualificati ponu stabilisce immediatamente induve u prublema hè causatu, è l'operatori ponu riparà è mantene da elli stessi. Per impedisce chì a macchina di fabbricazione di mattoni ùn funziunà micca è ferma a produzzione, hè necessariu di attentu à u mantenimentu di ogni ghjornu quandu a macchina hè chjusa dopu à u travagliu. Allora fate attenzione à i seguenti punti:
1. Fate un bonu travagliu di pulizia ogni ghjornu di a macchina di brique multifunzionale. U funziunamentu di a macchina formatrice di blocchi hè di pressurizà è di vibrazione di cimentu in polvere o altre materie prime in blocchi, per quessa hè spessu contaminatu da u polu di cimentu. Quandu u polu di cimentu entra in i cumpunenti principali di trasmissioni è di dissipazione di calore in l'equipaggiu di bloccu, pruvucarà a macchina per operare anormalmente. Per questi cumpunenti di blocchi chjave, l'accumulazione di polvera hè ancu un potenziale periculu di sicurezza. Per quessa, hè necessariu per a fabbrica di mattoni designà l'operatori per pulizziari regularmente è mantene a nova macchina di fabbricazione di mattoni, disassemble e parti chì necessitanu mantenimentu, è poi sguassate cù materiale di mantenimentu meccanicu. I cantoni morti ponu esse puliti cù una spazzola suave.
2. Dopu chì a macchina di brique multifunzionale hè stata in pruduzzione per un certu periodu di tempu, a prestazione di tutti l'aspettu di l'equipaggiu serà un pocu ridutta. Quandu scontru un tali prublema, a fabbrica di brique hà bisognu à piglià misure appropritate per restaurà è migliurà u funziunamentu di l'equipaggiu di fabbricazione di mattoni. Questu hè bisognu di aghjustà a velocità di corsa di l'equipaggiu di bloccu. Dopu chì a macchina hè stata corsa in un ingranaghju fissu per un bellu pezzu, l'efficienza di trasmissione hè diminuita è a vitezza hè rallentata. L'operatore di l'equipaggiu di a fabbrica di brique deve aghjustà in modu adattatu a velocità di l'equipaggiu per accelerà, per assicurà chì a prestazione operativa di l'equipaggiu meccanicu hè migliuratu.
3. U persunale di mantenimentu di a fabbrica di brique aghjunghjenu regularmente oliu lubrificante à a macchina di brique multifunzionale. Dopu qualchì slider è ingranaggi sò stati utilizati per un bellu pezzu, l'oliu lubricante nantu à l'equipaggiu serà lentamente cunsumatu. Questu riducerà l'efficienza operativa di a machina è l'equipaggiu, è senza mantenimentu propiu, a velocità di u funziunamentu ùn risponde micca à i standard di paràmetri à a fine. Per aumentà a velocità, u persunale di mantenimentu deve applicà un pocu d'oliu lubrificante à i sliders è l'ingranaggi di a linea di produzzione di a macchina di brique per riduce a resistenza di frizione di trasmissione.
4. L'attrezzatura di a nova macchina per a fabricazione di mattoni deve esse piazzata in un locu seccu è frescu. Dopu tuttu, hè un pruduttu metallicu meccanicu. S'ellu si mette in un situ di fabbricazione di brique cù una alta umidità di l'aire, crea un ambiente per l'accessori di l'equipaggiu per arruggini. In ordine per impediscenu a machina da rusting è corroding, si deve esse postu in un locu friddu è seccu quandu ùn hè spessu usatu.
Se umacchina di mattoni multifunzionalepò esse riparatu è mantinutu bè, pò assicurà u voluminu di produzzione di ogni ghjornu è i bisogni di a vita di serviziu normale di a fabbrica di mattoni. Inoltre, u mantenimentu currettu di ogni ghjornu pò ancu riduce a probabilità di fallimentu meccanicu. Questa hè ancu una misura di prevenzione di periculu oculata per i pruduttori. Evita u mantenimentu di parechji fallimenti meccanichi è riduce u costu di mantenimentu di a macchina di brique.
We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies.
Privacy Policy